Kategori

Debat

Moses: Sag er blæst op

Stig, du anbefaler mig at følge rådet fra Tv Danmarks informationschef om at gå til politiet med mine ”kriminelle”…

Bed for Moses

Jeg mener det er under AL kritik at hænge Moses ud også i Udfordringen. Ja, han er blevet hængt ud i medierne...…

Hyklere?

Hvad er det for noget vrøvl at sige, at folk er blevet bekræftet i at kristne selv er hyklere. Er vi ikke alle…

Tak for joy og Moses!

Paulus var en ildsjæl, som vakte røre, hvor han end kom, men mange lærte Jesus at kende gennem hans virke. Det er…

Fortidssynder

Guds ord lærer os, at ved omvendelse og modtagelsen og frelse bliver synden renset bort ved troen på Jesu blod...…

Hvorfor anklage?

Det som Jeg ikke forstå er at anklage en broder i en avis. Det som Moses gør, som vi andre ikke kan gøre efter, er…

Respekt

Jeg har stor respekt for Moses, for jeg ved, at han har ledt mange, mange mennesker til frelse, hvilket han…

Ikke sparke!

...nu hvor Moses har gjort noget mindre klogt, hyler flere bagkloge fejlfindere med i samme kor. Det er lavt at…

Ind under gulvtæppet?

Hvor i alverden er forventningen til Guds suveræne Ånd henne? Bibelen er spækket med alverdens fejl og synder, som…

Går din Gud i for små sko?

Det gør den Gud, Henri Nissen (Udf.s red.) kender. „Hykleri! Færdig mand!“ Hvad taler du om, Henri? Jeg er stolt…