Målrettet succes fortsætter i 2006
Til foråret begynder en ny omgang Målrettede dage i en lang række kirker
Kampagnen 40 Målrettede Dage gentages i marts og april 2006 med endnu flere menigheder som deltagere.
– Resultaterne fra forårets kampagne har været så positive, at vi nu forsøger at få kampagnen ud i endnu flere menigheder, fortæller John Nielsen, der er kampagneleder og præst i Missionsforbundet i Aalborg.
Kampagnen involverer hele menigheden i 40 dage, med en kombination af selvstudium af Rick Warrens bog Det målrettede liv og et ugentligt gruppemøde samt søndagens gudstjeneste. Formålet med kampagnen er at bevidstgøre den enkelte om formålet med hans liv.
– I vores egen menighed har vi oplevet en kraftig vækst i fællesskabsgrupperne. Før kampagnen var der 17 grupper, men nu er vi oppe på 28 grupper. Vi ser også kampagnen som et middel til at række ud til kirkeløse kristne, fortæller John Nielsen.
Sidst frist for tilmelding til kampagnen er 15. oktober. De tilmeldte mødes til en ledertræningsdag den 26. november i Kolding, hvor det omfattende materiale uddeles. Materialet består bl.a. af gruppeledermanual, træningsvideo, undervisnings-dvd med Rick Warren og børnemateriale.
HBL