IMU vil evangelisere med badebold

For at inspirere kristne unge til at snakke om Jesus på deres ferie, har Indre Missions Ungdom opfundet et avanceret badeboldsprojekt.Malaga, Bornholm og Frankrig. Det er bare nogle af de destinationer, som IMUere forventes at sprede badebolde til.

Badebold nr. 18 med teksten på de fire største sprog.

Indre Missions Ungdom skyder nu gang i kampagnen: KickJesusToTheWorld, hvis omdrejningspunkt er 100 orange badebolde med teksten KickJesusToTheWorld på 4 sprog. Udover engelsk er det arabisk, kinesisk og spansk.
IMU ønsker med kampagnen at sætte fokus på, at Jesus lever igennem de enkelte IMU-ere, både når de er hjemme, og når de er på ferie.
Boldene kan bruges til leg på stranden til sommer over hele verden, men kan måske også være med til at sætte gang i en snak om troen på Jesus.
– Vi vil vise, at mission foregår overalt, alle steder hvor vi er og ikke kun på specielle fromme steder eller i særligt fromme situationer. Boldene skal bare pakkes ned i rejsetasken, bruges på stranden i Søndervig eller Buenos Aires, og vigtigst af alt skal den gives videre til en ny person, som man kan fortælle, hvad det er for en bold, fortæller IMUs undervisningskonsulent Simon Skals.
Derudover er tanken, at man tager et foto med den nye ejer af badebolden og uploader fotoet til kickjesustotheworld.com og således giver andre mulighed for at følge boldens rejse rundt i verden.
Eva