God advent

01_Forside_Uge_48.inddHvis det går, som det plejer, kommer julen i Danmark til at handle om alt mulig andet end det, den egentlig handler om, nemlig Jesus.

Men du og jeg kan medvirke til, at julen kommer til at handle mere om Jesus og alt det gode, vi har fået gennem Ham.
Vi kan fylde vores egen jul med det kristne indhold. Det kan man fx gøre ved at lytte til julesalmer og moderne kristen julemusik. Ved at læse i Bibelen, fx Lukas-evangeliet om Jesu fødsel. Ved at gå i kirke og til kristne arrangementer.
Vi kan offentligt bekende og manifestere, at julen handler om Jesus, fx gennem julekoncerter og læserbreve.
Vi kan ønske og give julegaver med indhold – fx kristne bøger. Der er katalog og annoncer i dette nummer.
Vi kan vise barmhjertighed og godhed i praksis, fx overfor ensomme og svage – men også overfor hinanden.
Vi kan bede. Som kristne har vi autoritet i den åndelige verden, hvor vi kan binde onde åndsmagter og løse mennesker fri. Den skal vi bruge i denne vigtige tid.

Udfordringen har også oprettet en facebookside og hjemmeside: JulenStarterMedJesus.dk. Link til den og del den, så venner og bekendte mindes om julens gode indhold.
Næste uge udkommer en juleavis, som kan læses af ganske almindelige danskere. Brug den til at dele ud i tusindvis!
Vil du være sikker på at kunne få et større oplag, så bestil senest mandag, før vi trykker!
Den koster kun 5 kr. stk. Og bestiller du over 100 stk. så kun 3 kr./stk. Porto max 29 kr. Vi tjener ikke på det.
Avisen handler om levende kristendom – i dag. Om mennesker, som har opdaget, at det kristne budskab er troværdigt. At Gud er virkelig og interesseret i os. At Jesus ikke bare er en historisk person, men at vi kan komme i kontakt med Ham.
Bestil NU pr. mail@udfordringen.dk eller telefon 74 56 22 02.
Brug nu det gunstige øjeblik – Julen!