Venstre sidebanner eksempel

Missionsorganisation vil inspirere erhvervsledere

Gospel Outreach inviterer kristne erhvervsledere til inspirationsdag i Århus den 8. maj. Missionsarbejde og erhvervsliv er ikke så fjernt fra hinanden, som man skulle tro. Begge vil ”sælge” et budskab. Nu kan erhvervslivet endda blive involveret i traditionelt missionsarbejde.

Det er missionskampagner som denne, evangelist Per Hyldgaard inviterer erhvervsledere til at bakke op.
Du har en mission

Under temaet ”Du har en mission” vil missionsorganisationen Gospel Outreach inspirere ledere til at kombinere erhvervskarriere med kristen tro og involvering i mission.
Det sker i Citykirken i Århus lørdag den 8. maj. To direktører og en missionær lægger ud.

Shipping og vandteknologi

Det første indlæg er med Søren Roed, Esbjerg, der er direktør, stifter og ejer af shippingvirksomheden Seaflex A/S. Han er samtidig en del af lederteamet i Pinsekirken i Esbjerg.
Desuden taler Dag Arild Valand, Bonn, Tyskland. Han er grundlægger og leder af firmaet Wavetech A/S, der arbejder med udvikling af ny teknologi indenfor blybatterier og vandteknologi. Dag Arild har tidligere arbejdet som præst i Norge, hvor han er født og opvokset.
– Det kan lige så meget være et arbejde for Gud at være leder i erhvervslivet, ligesom det kan være et formål at kanalisere økonomiske midler ind i kristent arbejde, siger John Jensen fra Gospel Outreach.

Glimt fra kampagner

Inspirationsdagen vil også indeholde et oplæg fra grundlægger og leder af Gospel Outreach, evangelist Per Hyldgaard, Stenum.
Han vil bl.a. orientere om sine missionskampagner i Asien, Afrika og Mellemamerika. Et arbejde, hvor over 125.000 personer de sidste seks år har givet respons på det kristne budskab. Ud fra arbejdet er der startet over 50 menigheder.
/sl