Kategori
Debat
Driv hykleri til Helved bort
Grosbøll har bekendt i skrift og tale, at han ikke tror på en skabende og opretholdende Gud, på opstandelse og et…
Åbent brev til Jan Kornholt
Kære Jan Kornholt
Jeg synes, du går i for små sko vedr. denne sag. For øvrigt synes jeg, det er flot, at…
Kommentar til lederartikel
Henri Nissens opfordring i slutningen af leder d. 9. juni om større personlig organisationsfrihed kan vi nok være…
Forskel på affald
Som jeg udtrykkeligt påpegede i mit læserbrev 9. juni, er affaldet, der i dag flyder overalt i Danmark, ikke bare…
Rent Grosbøll
Jesus siger og mener: Hvis I ikke vender om og bliver som (godtroende) børn, kommer I slet ikke ind i…
Et forsvar for troen
I l970erne (da jeg blev frelst), var der flere ret aggressive unge kristne der kæmpede en brav kamp imod fri…
Til Thomas Teglgaard
Jeg er meget glad for, at din bog Uddrift, som jeg dog endnu ikke har læst, samt den offentlige omtale i…
Mirakler sker
To af de største danske patientforeninger Kræftens Bekæmpelse og Scleroseforeningen er begyndt at indsamle…
Børnene på Læsø gør en forskel
Karl Maksten fra Aalborg svarer på Kamma Ankjærøs indlæg fra sidste uge om, hvorvidt børn skal deltage i…
Folkekirken sygner hen
Folkekirken sygner hen, og det danske folk er nået til, at intet er helligt mere. Guds ord, som vi har det i…