IPSICC
Kategori

Debat

Debat

Mellemøsten i ’flammer’ – hvor længe? Uanset vi anerkender Israels ret til at bestå og derfor forsvare sig, bliver…

Debat

Endelig sommer på DR Efter mange års trivielle genudsendelser har DR endelig forstået lytterne og seernes ønsker.…

Debat

Vi savner Henriette Kjær Det Konservative Folkepartis bagland må have en mærkelig smag i munden for tiden. De…

Debat

Også dialog med Scientologi? Nogle bisper elsker den såkaldte dialog med islam. Men hvor blev bispernes dialog af…

Debat

Moralsk nedtur Danmark fører an i moralsk nedtur! Lesbiske og enlige kvinder fra hele Europa kan nu få hjælp til…

Debat

Vil de Radikale velfærden? Radikale Venstre vil ikke velfærd i velvfærdsreformen.Det er faktisk i det hele taget…

Debat

Jeg elsker også Israel... Jeg har ofte glædet mig over Jørgen H. Grønbæks læserindlæg omkring Israel, idet jeg…

Debat

Troen kommer af det, der høres - og vises! Men det er ikke let, når det ikke er tilladt personalet i…

Debat

Livsvarigt faderløse?! Regeringen har fremsat et forslag til ændring af loven om kunstig befrugtning, der…

Debat

Boykot- boomerang Oplysningerne i pressen om flere danske firmaers mangeårige hemmelige boykot af Israel, herunder…