Kategori
Debat
Misbrugt?
Dansk Folkeparti har (mis?)brugt en hvidkalket dansk folkekirke i sine anti-EU-annoncer. Det får KDs…
Undskyld Nikolaj!
Kære Nikolaj Kjærby Johansen.
Gennem årene har jeg bemærket, at de fleste kristne er i besiddelse af en særdeles…
Dobbeltmoralen længe leve!
Det er dejligt at se regeringen blande sig og tage del i alkoholdebatten i Danmark. Lars Lykke Rasmussen prøver…
Kommentar til Gitte Nors – Randers
Kære Gitte Nors.
Jeg læste dit læserindlæg i Udfordringen nr. 40/side 14 - den 2. oktober 03. Du kaldte indlægget…
Ikke kun djævelskab
Jeg er fuldstændig enig med Keld Tannenberg (læserbrev i Udfordringen nr. 39) i, at det er forfærdeligt med den…
Et lille hæfte
Dansk Kultur har udgivet et lille hæfte med titlen Undermennesker. Med FN´s udviklingsrapport om Den Arabiske…
Tvivlsomt liberalt frisind
Under åbningsdebatten torsdag den 9. oktober holdt Jens Rohde som ordfører for Venstre en hyldesttale til de…
Per Stig Møllers dobbeltmoral
FNs Sikkerhedsråd er samlet for at prøve at blive enige om en resolution, der fordømmer Israel for at have bombet…
Send en kristen ind i serien
Serien om Nikolaj holder igen mange mennesker bundet til skærmen og her bliver man vidner til en verden, som mange…
Derek Prince og Dæmonuddrivelse
Dette er en korrektion til den nekrolog, der var om Derek Prince i Udfordringen uge 40.
I den skrives der om…