Debat Skal Danmark anerkende Kosovo? Fusk med tal på fordrevne albanere førte til Nato-angreb på serberne, mener…
Debat Grund til at give Så blev det den tid på året, hvor girokort fra kristne organisationer væltede ind af…
Debat Dårlig journalistik i DR om Agape I DRs program Viden om sendte man i oktober udsendelsen Bøsse arv eller…
Debat Daniel RugholmC kalder abortmodstand middelalderlig Den konservative nordjyde Daniel Rugholm vil gerne…
Debat Prøv en periode uden tv og radio Da min hustru og jeg for fire uger siden koblede campingvognen på bilen for at…
Debat Ang. kvinders frihed og min skrivestil Jeg føler, det er på sin plads med en kort replik oven på anmeldelsen af…
Debat Kommentar til kronik om kvindelige præster I Udfordringen (15. august 2007) var der en kronik af Jesper Veiby…
Debat Uha, venner Tak, fordi Udfordringen gav plads til mit svar på Svend Løbner Madsens angreb på Dialogcentret og DCs…
Debat Svar vedr. Dialogcentret som kilde Min kronik om Dialogcentret som problematisk kilde har affødt to indlæg, som…