Debat Lige børn leger bedst! Sådan lyder et gammelt ordsprog, og noget er der om snakken. Ordene kom i mine tanker i…
Debat Regnskabets time Med de igangværende finanslovsforhandlinger står budgetteringen af det danske demokrati netop i…
Debat Troen kommer af det, som læses! Sætningen ramte mig eller ordene sprang frem eller bogstaverne lyste op.…
Debat Bondevik svigtede ikke Den nu tidligere norske statsminister Kjell Magne BondevikAd Niels Erik…
Fra sygdom Til sundhed Brev Har jeg skuffet Gud? Kære Orla Lindskov Jeg er en kvinde på 82 og har været en kristen i mange år. Jeg synes…
Debat Udfordringen forandrede mit liv Som en af dem, der var villig til at bestille Udfordringen fem dage om ugen, vil…
Debat 15.000 ufødte børn har brug for din bøn Som landssekretær for foreningen Retten til Liv vil jeg gerne takke…
Hvor er det dejligt Hvor er det dejligt at læse, at IM og Oase er enige om at stå sammen i kampen for vores tro…
Debat uge 35 KD - den etiske vagthund Det er interessant, hvordan Kristian Pahus fremstiller den spændende debat om, hvilket…
Korncirkler - en hilsen fra oven? Korncirkelforeningens hjemmeside er et besøg værd, hvis man vil vide mere og…