Kategori
Debat
Synspunkt
Ønsker for det nye år
I dag vil vi se på listen med vore personlige mål! bekendtgjorde min mand mellem jul og nytår. Da han havde…
Anti-abortorganisationer er rystet!
I Udfordringen den 11.12.03 fremgår det, at Naser Khader (NK) fra det Radikale Venstre har omtalt en kristen…
Duer ikke
Vedr. Bagsmækken 27 .nov. 2003 Duer ikke, Paulus
Hvad er meningen med denne bespottelige artikel om en af de…
Var stjernen et astrologisk eller astronomisk fænomen?
Astrologi får ingen støtte i Bibelen. Det ville Gud ikke benytte sig af, Es 47 13-15; Jer 10,2; Ez 8,14.15; Sef…
Det var en grim ælling, Anders!
Den fra TV kendte, samt fra Udfordringen kendte klummeskriver, Anders Paedersen, skriver af og til noget sjovt,…
Jesus og Josefine – propaganda?
Jeg sidder og ser nyheder på TV2, og de omtaler al den tumult som julekalenderen har vagt. Nogle har sendt breve…
Jesus og Josefine
Vi har fulgt med i Jesus og Josefine fra begyndelsen og den har fuldstændig udkonkurreret Nissernes ø, som vores…
Jesus og Josefine
Jeg arbejder i en børnehave på landet i et sogn, hvor kirken af de fleste kun bruges til bryllupper, dåb og…
Aldersgrænse for køb af alkohol skal være 18 år
Indenrigs- og sundhedsminister Lars Løkke Rasmussen har netop fremsat et lovforslag om forbud mod salg af tobak og…
Hvad vedkommer Israel og jøderne os ?
Jesus lod sig føde ind i den ene af de tolv Israelske stammer, Juda stamme, kongestammen i Israel, for at frelse…