Kategori
Debat
Israels Gud
rejste et kors på Golgata i Jerusalem i Israel. Det var Ham, som havde givet Abraham det løfte for ca. 4000 år…
Der er en vej!
Kan der nogensinde blive fred i Israel/Palæstina? Sådan lyder spørgsmålet jævnligt i forskellige udformninger. De…
Kære Hans Kristian Neerskov!
I dit læserbrev i Udfordringen den 1. april skriver du, at Marianne Karslmose har meldt ud, at Kristendemokraterne…
Anden Karlsmosebog
Overskriften er skrevet med et glimt i øjet. Men Marianne Karlsmose (MK) bruger klogeligt sin anledning til at…
Debat om TV:
Hvad tager børn skade af?
Der må selvfølgelig ikke manipuleres med indholdet i en dokumentarudsendelse, og tilrettelæggeren af DR…
Synspunkt
Træd varsomt på internettet
Meget godt er der at hente, når man i internets store og brogede udbud søger indsigt i, hvad der har med kirke og…
Vagthunden bider sine egne!
I Udfordringen nr. 12 d.18. marts læste jeg lederen af Svend Løbner, som jeg fandt både seriøs og moden i indhold.…
Hans Kr. Neerskovs vildfarelser
Hans Kristian Neerskov (HKN) udsætter i et indlæg i Udfordringen Landsformanden for Kristen-demokraterne, Marianne…
Neerskov er galt på den
Hans Kristian Neerskov (HKN) angriber mig på et fejlagtigt grundlag i sidste uge. Han skriver, at…
Kristendemokraterne på vej ud?
En opinionsundersøgelse for nylig udtrykte, at de tre regeringspartier kun ville få 86 af 179 mandater, og dermed…