Debat Jeg elsker også Israel... Jeg har ofte glædet mig over Jørgen H. Grønbæks læserindlæg omkring Israel, idet jeg…
Debat Troen kommer af det, der høres - og vises! Men det er ikke let, når det ikke er tilladt personalet i…
Debat Livsvarigt faderløse?! Regeringen har fremsat et forslag til ændring af loven om kunstig befrugtning, der…
Debat Boykot- boomerang Oplysningerne i pressen om flere danske firmaers mangeårige hemmelige boykot af Israel, herunder…
debat Moses Hansen får her mulighed for at forklare sin proklamation af Hellig Krig. Vi betragter hermed - i enighed -…
Debat Ytringsfrihed! Når statsminister Anders Fogh Rasmussen proklamerer, at han er træt af debatten om tonen i debatten…
Debat Forbryderen er samfundet Det er en ærlig sag at være uenig i Foreningen Retten Til Livs metoder, som Mads og Filip…
Debat Grundloven bøjer Guds lov Moses Hansen meldte sig ind på sex-messen i Aalborg, og politisk ordfører for Venstre,…
Debat Hvorfor protesterede danske præster ikke? Barbariske drab på skolepiger, lød overskriften til følgende TV…
Debat Målet helliger ikke midlet Selvom et mål er nok så flot, gør det ikke, at man kan tillade hvad som helst. Retten…