Debat Vil de Radikale velfærden? Radikale Venstre vil ikke velfærd i velvfærdsreformen.Det er faktisk i det hele taget…
Debat Jeg elsker også Israel... Jeg har ofte glædet mig over Jørgen H. Grønbæks læserindlæg omkring Israel, idet jeg…
Debat Troen kommer af det, der høres - og vises! Men det er ikke let, når det ikke er tilladt personalet i…
Debat Livsvarigt faderløse?! Regeringen har fremsat et forslag til ændring af loven om kunstig befrugtning, der…
Debat Boykot- boomerang Oplysningerne i pressen om flere danske firmaers mangeårige hemmelige boykot af Israel, herunder…
debat Moses Hansen får her mulighed for at forklare sin proklamation af Hellig Krig. Vi betragter hermed - i enighed -…
Debat Ytringsfrihed! Når statsminister Anders Fogh Rasmussen proklamerer, at han er træt af debatten om tonen i debatten…
Debat Forbryderen er samfundet Det er en ærlig sag at være uenig i Foreningen Retten Til Livs metoder, som Mads og Filip…
Debat Grundloven bøjer Guds lov Moses Hansen meldte sig ind på sex-messen i Aalborg, og politisk ordfører for Venstre,…
Debat Hvorfor protesterede danske præster ikke? Barbariske drab på skolepiger, lød overskriften til følgende TV…