Kategori

Debat

Ikke-kristne gudstjenester

Åbent brev til DR’s ledelse vedrørende ikke-kristne gudstjenester i radio og fjernsyn Kære radiodirektør Leif…

Bibelen og EU

Kristligt Folkeparti beklager, at et kristent grundlag afvises i den kommende EU-traktat, men har partiet tænkt…

Et bedre tilbud end alkohol

Torsdag d. 27. februar var der forespørgsel til socialministeren og indenrigs- og sundhedsministeren om den danske…

Moses: Sag er blæst op

Stig, du anbefaler mig at følge rådet fra Tv Danmarks informationschef om at gå til politiet med mine ”kriminelle”…

Bed for Moses

Jeg mener det er under AL kritik at hænge Moses ud også i Udfordringen. Ja, han er blevet hængt ud i medierne...…

Hyklere?

Hvad er det for noget vrøvl at sige, at folk er blevet bekræftet i at kristne selv er hyklere. Er vi ikke alle…

Tak for joy og Moses!

Paulus var en ildsjæl, som vakte røre, hvor han end kom, men mange lærte Jesus at kende gennem hans virke. Det er…

Fortidssynder

Guds ord lærer os, at ved omvendelse og modtagelsen og frelse bliver synden renset bort ved troen på Jesu blod...…

Hvorfor anklage?

Det som Jeg ikke forstå er at anklage en broder i en avis. Det som Moses gør, som vi andre ikke kan gøre efter, er…