Kategori
Debat
Svar til Nikolaj F. Rasmussen
Jeg ville ønske du brugte dit kristne liv, til at velsigne dine brødre og søstre i Herren, så de får mulighed for…
Det nye Testamente
Med stor interesse har jeg studeret Romerbrevet 1:18-32 og 1. Korinterbrev 1: 9-20. Jeg glæder mig over tydelige…
Angående Teglgårds udtale
I Jyllands-Posten den 22/11 er der en artikel om læge Thomas Teglgård, der mener, at psykisk syge mennesker kan…
En måned før Arafats død
Det var meget interessant og spændende at læse om evangelist R.T Kendalls besøg hos Yasser Arafat i Udfordringen…
Om bøn
Jesus lærte: I skal altid bede til Faderen i mit navn. Bøn er en af de største velsignelser, vi ejer, mens vi er…
Nutidens militarisme
De danske myndigheder forsøger nu at få en af besættelstidens landssvigere, den tidligere SS-officer og morder,…
Brancheglidning i folkekirken
Det er OK, at 22 navngivne præster i Aalborg Stift afviser at velsigne homofile par. Men hvad med alle de andre…
Endetidsvækkelse
En kommende stor vækkelse er på vej. Det lyder bekendt - endog troværdigt i mangt et øre. Bibelens belæg for denne…
Diskotekers ulovlige alkoholreklamer på skoler
Gymnasieelever er ifølge en tv-nyhed 22. september ofte trætte eller har tømmermænd i skoletiden på grund af…
Haarder angriber religionsfriheden
Integrationsminister Bertel Haarder går direkte til angreb på religionsfriheden, når han kalder Pinsekirkens…