Kategori
Debat
12 danske afholdshoteller
Pressen har alt for ofte kunnet berette om et afholdshotel, der desværre har fået spiritusbevilling. Lørdag den…
Frivilligt arbejde skal ikke straffes
I Danmark har vi god grund til at glæde os over den store indsats, som mange borgere lægger i frivilligt socialt…
Præster på glatis
Johannes Døber betalte med sit hoved på et fad, fordi han påtalte landsfyrsten Herodes´ samliv med sin bror Filips…
Hvorfor er det tabu at tale om fostrets rettigheder?
Nye undersøgelser har på en ny måde vist, at også fostret i sine tidlige faser har klare menneskelige træk. Det…
Unges forhold i Israel
I Udf. uge 35, var der en artikel om unge arabere og jøders indbyrdes forhold i Israel.
Den unge arabiske pige…
Grosbøll skal ikke forkynde sin egen tvivl
Grosbøll skal forkynde, at der er en Gud og skaber! Det er hans job. Og han har jo så svært ved at fortælle noget…
Kedlen koger videre i Venstre
Det er naturligvis glædeligt, at kirkeministeren ikke vil være med til, at Folketinget skal lovgive hen over…
Ufatteligt
Efter sagen om homo-vielser, overvejer jeg kraftigt at melde mig ud af Folkekirken i protest imod homopræsterne.…
Red en skov
Det er nu blevet muligt at få tilbudsaviser digitalt, og på den måde kan man uden ressourcekrævende papirtryksager…
Den døende folkekirke?
Har du internet og går ind på adressen: christianitytoday.com/ct/2003/122/31.0.html, hvad jeg vil anbefale dig at…