Kategori
Debat
Løgn eller sandhed
Dette er et underordnet spørgsmål, siger humanismens foregangsmand Charles Darwin. Er alt relativt? Ja eller nej?…
Verden ærer terroristen!
Vi er i disse timer vidne til et grotesk skuespil, der udspilles i Mellemøsten.
I Europa, Amerika og andre steder…
Undskyld til Egon Nielsen
I min kommentar Det glade bibelbælte i USA den 11. november har jeg begået en kedelig forveksling af navne. Det…
Hvem skabte jorden for os
Jesus Kristus skabte denne verden og alt i den. Han skabte ligeledes mange andre verdener. Det gjorde han gennem…
Synspunkt:
Det glade bibelbælte i USA
Nu har dønningerne efterhånden lagt sig efter den voldsomme valgkamp i USA om verdens største og mest ansvarsfulde…
Tillykke til den kristne verden!
Det blev den evangelisk-kristne George W. Bush, der blev genvalgt i USA. Det er så anden gang i nyere tid, USA…
Bush ikke nyreligiøs
Fhv. minister og politisk ordfører Frank Jensen (S) sagde på morgen-tv 3. nov., at præsident George W. Bush er…
Omvendelse
Vi synder allesammen. Vi har alle behov for at omvende os. I Bibelen læser vi, at intet menneske er så…
Bjarnes Hjørne:
Sandheden
er det første offer
I 1984 skrev Flemming Kofod-Svendsen bogen Sandheden er det første offer om DR´s dækning af Libanon-krigen. Her…
Tak for kronikken
Kære Thomas Teglgaard, må jeg hermed sige dig tak! Tak for din kronik d. 21. okt. om besættelsen på en psykiatrisk…