Kategori
Debat
Synspunkt
Indkøbsposen
Jeg har ikke et godt øjemål. Det, kombineret med nærighed, betyder, at jeg altid har for få indkøbsposer med i…
Israels Gud
rejste et kors på Golgata i Jerusalem i Israel. Det var Ham, som havde givet Abraham det løfte for ca. 4000 år…
Der er en vej!
Kan der nogensinde blive fred i Israel/Palæstina? Sådan lyder spørgsmålet jævnligt i forskellige udformninger. De…
Kære Hans Kristian Neerskov!
I dit læserbrev i Udfordringen den 1. april skriver du, at Marianne Karslmose har meldt ud, at Kristendemokraterne…
Anden Karlsmosebog
Overskriften er skrevet med et glimt i øjet. Men Marianne Karlsmose (MK) bruger klogeligt sin anledning til at…
Debat om TV:
Hvad tager børn skade af?
Der må selvfølgelig ikke manipuleres med indholdet i en dokumentarudsendelse, og tilrettelæggeren af DR…
Synspunkt
Træd varsomt på internettet
Meget godt er der at hente, når man i internets store og brogede udbud søger indsigt i, hvad der har med kirke og…
Vagthunden bider sine egne!
I Udfordringen nr. 12 d.18. marts læste jeg lederen af Svend Løbner, som jeg fandt både seriøs og moden i indhold.…
Hans Kr. Neerskovs vildfarelser
Hans Kristian Neerskov (HKN) udsætter i et indlæg i Udfordringen Landsformanden for Kristen-demokraterne, Marianne…
Neerskov er galt på den
Hans Kristian Neerskov (HKN) angriber mig på et fejlagtigt grundlag i sidste uge. Han skriver, at…